25.11.2011

Igår skickade jag in veckans sista rapport, gud så skönt det kändes!

Vi har haft ca 7 rapporter att skriva de senaste två veckorna och jag har fått alla inlämnade, många i sista minuten men i tid i varje fall. En till och med några dagar för tidigt och det betyder att jag inte behöver sitta och stressa med det idag...

Skall under helgen komma på ett jumppaprogram till fem låtar, kanske inte låter som så mycket men ja kan berätta för er att det inte är helt enkelt, dessutom skall stegen passa till step bärdes jumppa och eftersom jag inte själv går på sådan jumppa så är det svårt att föreställa sig vad som är svåra steg och vad som anses vara lätta steg...

Idag har jag börjat sticka på syrrans julklapp, hon vet va hon ska få så de e ingen hemlis...:)

Jag har även varit bussig och varit till fammo på kaffe och ikväll drar jag till mina föräldrar på bastukväll, skööönt!!

Kopplade just min tele till dator för att gå igen bilder och lägga till lite ny musik. Märkte att syrran tagi roliga bilder på sig själv då hon lånat min tele, detta ska såklart utnyttjas! Så here you go :D


Hihih, så söt :D

Kommentarer
Postat av: sandra

mohahaha gud vad bra ;)

2011-11-26 @ 17:06:35
URL: http://ssandramarias.devote.se
Postat av: Janina

Nå, dom kund ju ha vari värre ;)

2011-11-27 @ 00:29:59
URL: http://janscii.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0