Femtielva

Okej så det har varit dött hos denna blogg i ca femtielva veckor.

Jag har alltid funderat hur det ens är möjligt att burnout. Nu vet jag.
Det har ju inte gått så långt att jag måst sjukriva mig men under vslutet tog alla de 10 deadlinerna mig över huvudet och dett gjorde att jag gjorde mig helt slut och flunssig.

Så igår stannade jag hemma. N tyckte att jag var lite löjlig när jag sa att jag måst få sova, men så var faktiskt läget.
Mina dgara har helt enkelt sätt ut såhär de senaste veckorna: lång skola, arbeten och hundra olika diverse uppgifter att göra som har med lägenheten att göra och sedan gå å sova då klockan redan är långt över 12 slaget.
Så under helgen sa min kropp helt enkelt upp efter ett veckoslut fullt med jobb och smaragd-bröllops firande.

Fortfarande finns det massor jag måste göra och flera saker som jag har glömt och kommer att glömma att göra. Nästa vecka kvar, sedan kanske mitt liv börjar komma på fötter igen.

Men i helgen kommer N hit till hesa och då ska vi göra allt i den takt vi vill, vakna när vi vill, äta när vi vill och gå och sova när vi vill!!!!

Nu är det igen dags för gonatt, imorgon fettmätning.

Kommentarer
Postat av: idasofie

No. Kom ihåg att ta hand om dej. Ibland måste man bara få vila och strunta i precis allt annat!! Ha det bra, finis!

2011-11-17 @ 16:42:31
URL: http://idasofie.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0