Fint besök

Jag har haft fint besök här i hesa den här helgen, N har varit här:) Första gången han var här i min nya kämppä och vi har tagit det väldigt lugnt. Förutom en födelsedagsfest på lördagen som inte varade hela natten så har vi bara slappat och gjort sådant vi känt för. Som t.ex kollat i gigantti megastore som finns här nära och shoppat lite kläder åt N :)
Och så hämtade han ju min efterlängtade tvättmaskin!!

Synd att han var tvungen att åka hem idag men på onsdag åker jag hem så det är inte en så lång vecka i hesa:)

Dock tre rapporter som ska lämnas in men efter det så lättar det några stenar från hjärtat!!


Ett riktigt skönt vslut har det iaf varit, men tanke på att det är länge sedan sist så var det väldigt välkommet.


Nu skall jag surfa lite och sedan är det gonatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0